Sok z selera naciowego i jabłek

Seler naciowy jest idealny dla osób dbających o swoje zdrowie i sylwetkę – nie bez powodu polecany jest osobom, które pracują nad formą, gdyż wspomaga proces spalania tkanki tłuszczowej.

Seler naciowy jest niskokaloryczny, zwiera około 5-7 kcal w 100 gramach, dodatkowo posiada właściwości skutecznie usuwające toksyny z organizmu. Ponadto, spożywanie selera naciowego wpływa na proces trawienny oraz uzupełnia niedobory ważnych składników mineralnych, tj.: wapń, potas, fosfor, cynk, magnez oraz żelazo.

Seler naciowy może być podawany w różnorodny sposób. Najczęściej podawany jako przekąska, ale równie dobrze spisuje się w zupach, sosach, sałatkach…

My proponujemy sok z selera naciowego i jabłek. Jest szybki oraz prosty w przyrządzeniu, ponadto dodaje energii.

Składniki, jakie będą potrzebne to:

  • 2-3 łodygi selera naciowego,
  • 1-2 jabłka,
  • woda mineralna,
  • sok z 1/2 cytryny.

W pierwszej kolejności dokładnie myjemy wszystkie owoce. Następnie, drylujemy jabłka. Na końcu miksujemy składniki i uzyskujemy pyszny, świeży i zdrowy sok.

Smacznego!

Your goods are now in the shopping basket. To receive a discount you need to be logged in as a member
Log in i Become a Member